29 Kasım 2016 Salı

SONUNDA


Yillardir blogta yazip silmekten gina gelmis bir olarak buralari terk etmistim. En buyuk 2 derdim vardi. Bir kilolarim bir de esim. Bu yaz temmuz basi 82 kiloya kadar cikinca, basima tas dustu. Artik katlanamaz hala gelince low carb diyetine basladim. Su anda 65 kilodayim. Hedefim 50 kilo, yari yoldayim ama yine de halimden memnunum.

Diger konuya gelince cok detay vermek istemesem, sonunda kendime 1 ev kiraladigimi ve evden ayrildigimi soylemek istedim. Kendimi bulutlarin uzerinde hissediyorum. Boyle olacagini bilseydim 3-4 yil once giderdim. Neyse buna da sukur.

Yillar gecti, gecte olsa muradima erdim. 45 yasindan sonra hayatimi yasayacagim.

Buralari uzun zamandir ugramayan eski bloglar arkadaslarimin neler yaptiklarini merak ediyorum. bir selam verirseniz cok mutlu olurum.

10 yorum:

  1. O zaman hoşgeldiniz. Herşey gönlünüzce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinny selamlar. Ben de bloğa yazmıyorum ama ara sıra uğruyorum. 64 kiloya düştüm ben de. Ama sıkıntıdan yaşadığım şehri mecburen değiştirmemden kaynaklandı. Fena da olmadı hani. Şimdi 59-60 ı hedefliyorum ama zor, 3 aydır 63-64ü sabitledim. Sen yaz, en azından ben okuyorum :) Diğer gelişmelere ilişkin olarak da, sevmediğin şekilde yaşamak gerçekten çok zor bunu en iyi bilenlerden biri de benim. Hakkında hayırlısı olsun inşallah

      Sil
    2. Çok sevindim uğramana. Bende okuyan yoktur diye düşünürken, iyi bir sürpriz oldu bana.

      Sil
  2. Merhaba Skinny.. Hayirlisi diyelim.Yolun acik olsun canim...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Skinny
    Zor olan karar vermek. Yola çıktıysan zoru başarmışsın demektir. Her şeyin gönlünce olmasını dilerim canım...

    YanıtlaSil
  4. Canım
    Verdiğin kilolar için tebrik ederim.
    Umarım her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)