31 Ocak 2014 Cuma

Göbek yaglarini eritmek ,kaslarini güclendirmek ,beli inceltmek icin hareketler




brazen fit 24 day ab challenge





Pazartesi basliyorum ! ( Insaallah )

Herkesin yapabilecegi ve yapmakta zorlanmiyacagini tahmin ettigim

bu hareketlerle vücudumuzun derisi gerilsin , yaglari erisin .Baslamak isteyenler bel ve göbek

ölcülerinizi alin.24 Gün sonra

karsilastirma yapalim .Öncesi ve sonrasinda  bakalim nasil bir degisikik olacak.3 gün egsersiz  1 gün

dinlenme ,vücudu fazla zorlamadan, kaslarin dinlenmesinide sagliyacaktir.

Hareketlere baslamadan önce 15 dakikalik isinma gerekli.Bu günlük yürüslerden,sporlardan

sonra yapilirsa en güzeli  olur.

Önemli hatirlatma ; hareketlerin bitiminde esnemeyi,stretching yapmayi ihmal etmiyoruz.

Ayrica challenge baslamadan  önce bu bölgeleri vücut fircasiyle masaj yapmak,kan dolasimini

hizlandiracaktir . Spor sonrasinda nemlendirici krem , vücut kremleri sürmekte bakim acisindan

fena olmaz.

Illaki pahali kremler olmasi gerekmiyor  !

Belinden sorunu olanlar doktora danismadan yapmayin.!


Yeni blogumdaki "    10 Günlük Bel Inceltme Planim Ve Günesi

Selamlama  sayfasinida incelemenizi tavsiye ederim.Etiketler :Spor










22 yorum:

  1. Sulecim cok tesekkürler paylasimin icin, bende varim:) Daha önce plank yapmistim bikini ile ve dogrusu cok zevkli cok alismistim her gün uygulamaya;) ve hemende farkini görmüstüm canim.. Cok aciklayici yazmissin, özellikle önce isinmak gerektigini, firca ile masaji ve spor sonrasi krem sürmeyi uygulamamaistim. Simdiden sabirsizlaniyorum, yaglara vedaa kaslara Merhaba!
    Ben nasil ölcülür bilmiyorum aslinda ama en kalin yerinden ölcünce su anda bel ölcüm: 90. Sanki hic gitmeyecek gibi geliyor, özellikle sezeryanli bir dogumdan sonra hep böyle kalacak gibi. Burda cevremde bir cok kisi ameliyat ile yag aldiriyorlar ve gerdirme islemleri uygulatiyorlar. Ben onlari aksine inandiramasamda, umarim bendeki degisikligi görürler ve henüz yaptirmayanlar vazgecer:))
    canim tekrar emeklerin icin tesekkür ediyorum, yag yaktiran gidalarida dikkatle okudum!
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yag aldirmak benim icin söz konusu olamaz.Tv.de ameliyatlari gösteriyorlar,insan korkuyor.Yan etkileri,pahali olusu ayrica Dikkat edilmezse sonrasinda yine yag hücreleri büyüyor,kilo alinabiliyor.

      Ben ölcülerimi iki noktadan aliyorum:Belin en ince kismindan ve Göbek deliginin hizasindan.Iki ayri sonuc oluyor.
      P.tesi ölcücem.En son Bel-göbek 69-82 ve kalca 88cm di.

      Hepsi gidecek,biz bir basliyalim,bu bölgelere odaklanalim hele.Ben ara sira,yaptigim icin pek basarili olamadim, bu iste sanirim süreklilik sart.
      Inaniyorum,sendeki degisiklikleri gördükten sonra yaptiranlar pisman olacklardir.Öptüm canim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Sulecim bu sabah tekrar ölctüm ve iki farkli ölcüm söyle: 79-90, kalca 95
      bugün baslayacagimiz icin cok heyecanliyim..:)

      Sil
    4. Bugün evdeyim,birazdan bende basliyorum.Önce 5 Mile Leslie ardindan Challenge :)

      Sil
  2. Şulem, harika motivasyon sağlıyor paylaşımların.
    Ben belimdeki nedeni belirsiz ağrı nedeniyle her hareketi yapamıyorum ama mekik daha alışık olduğum bir hareket. Plank süper bir hareket ama göründügü kadar kolay değil.En azından benim için öyle:))
    Bir sağlık proğramında doktor, vücut kuvvetini arttırmak için, her gün, en az 3 dk "plank" önermişti. İlk denemede 10sn dahi yapamamıştım:))
    Mutlu hafta sonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicigim,ilk plankimda 20 sn durmustum,Bikini ile Plank challengede,son günde Tam 5dk. (cok yorucuydu)
      durmayi basarmistim.

      Ilk zamanlarda Kollar titremisti (ordaki versiyonu biraz daha degisikti),bizimkindeki biraz daha kolayi.

      Gün gectikce Kollar gücleniyor,sertlesiyor,ayrica Plank; karin,popo kaslari ve basenlerede cok iyi geliyor. Hergün yapilirsa efekti artar. Bu challengede süreler kisa oldugundan sectim.
      Ilerde Bikininin challengesindeki hareketleri süreleri kisaltip yapabiliriz.benim cok hosuma gitmisti.(Bikini projesi)
      Ne Kadar süre durabiliyorsan ,o Kadar durursun ,yavas yavas artirirsin.Sagligina dikkat ederek.Sevgilerle

      Sil
    2. Evet canım bir yerden başlamak lazım, pazartesi ben de başlıyorum,yapabildiğim kadar:)) Ölçülerimi pazartesi sabah ölçüp belirtirim. Sevgiler benden

      Sil
    3. 24 günlük programdan asiri beklentim olmasada ,bu bir baslangic.
      Ölcüleri isteyen bildirebilir yada kendiniz icin saklayabilirsiniz.Bu 3 ay sonrasi icinde güzel bir kiyaslama olacak.Öncesi ve sonrasi.

      Herkes gücü yettigince ,hele bir baslayalim,gerisi gelecektir.Iyi pazarlar.

      Sil
  3. Şule ölçülerine baktımda pardon ama sen ne istiyorsun, acaba fıstık gibisin(-_-)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkürler canim,ne güzel iltifat :)

    Buralara gelmek kolay olmadi tabii.Simdiki istegim.düz bir karin ve 3-4 kilo daha verip ,korumaya gecmek.

    Hep beraber hafifleyip ,sadece zayif olmayacagiz,Fit olmak,saglikli beslenmek hedefimiz.

    YanıtlaSil
  5. leslıe ile yürüdükten sonra ben de deneyeceğim ,ne kaybederim ki sadece yağ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömürcügüm,süpersin!

      Iste olay bu.

      Sil
  6. Evet,sabah sporumuzu yaptik.

    Son 3 gün biraz tembelik birazda karbonhidrat agirlikli yemek,adet öncesi sislik.gibi nedenlerden agirlikta biraz Artist omus gibiydi.
    Spordan 30 dk. Önce kahve icip,metabolizmayi hizlandirarak ac karnina 1saat leslie ile yürüdükten sonra Challenge hareketlerinide
    Yaptim;
    5 kere bana az gelince , 10 kere yapiverdim.Yani iki set yapmis oldum,ayrica Plankida 120 sn.yaptim.
    Sizde setlerin sayisini istediginiz kadar artirabilirsiniz.Ah!asil diyecegim konuyu unutuyordum.
    Öncesi ve sonrasi tartisinda ,spor sonrasi.400 gr. Eksildi.
    Bunu bir kez daha denemistim, o zamanda 500gr.eksilmisti.

    Sizlerden deneyen olursa lüften yazin.Ac Karina sabah dâha cok kalori yakiliyormus.
    Benin yaptigim spor.1 Saat 5 miles Leslie .
    Sizdede ayni etki olacak Mi? Yada Hangi sporu yapiyorsaniz,sabah acken( tansiyon Problemi olanlar denemesin) tarti yapip,yazsinlar.

    YanıtlaSil
  7. Brazen Challenge bugün de yapildimi ???

    Günlük sporumdan sonra ,2.ci Gün 8 defa ve 12sn.
    Plank ,ben yine ikiser set yaptim.
    Nil ?
    Sevgi ?
    Ömür ?
    Canlar ses verin :)
    Baskalarida yapiyorsa kisa bir Haber verin,merak ederim.

    YanıtlaSil
  8. evet sulecim, ben 15 dakika (sadece) Leslie ile yürüyüsten sonra 20 saniye plank ve 20 ser kez de cruches ve leg raises yaptim.. bugün biraz zorlandim dogrusu leg raiseste ama sanirim alismam gerekiyor birazda.
    Su son günlerde yine beslenmem cok düzensiz, bu hafta semester tatili oldugu icinde ailece "evdeyiz", oglumun aktivitelerine göre sekil aliyor beslenmelerimiz:) kapali parklarda maalesef hep sagliksiz yiyecekler satiliyor ve cocuklar cok mutlu tabi:) Her ne kadar tekrar kosusturma günlük is, okul telasi baslayacak olsada ilk defa Pazartesi gününe cok seviniyorum;)
    Sulecim tavsiyen icinde bu arada cok tesekkür ederim, sabah balkonda nefes egzersizi yapabilirim aslinda! Evet aksamlari genelde cok gec yatiyorum, özellikle de oglum uyuduktan sonra 2-3 saate ihtiyacim oluyor..
    Bu arada ölcülerimizi tekrar ne zaman alalim?
    Is arkadasim karnini gerdirmis ve yaglarini aldirmiyti, bugün kizi ile görüstüm inanilmaz agrilari varmis:( Bir daha asla diyormus..
    Dilerim kimse böyle bir hatayi yapmaz! tamamen para tuzagi olarak görüyorum bende sulecim!
    Bence en önemlisi saglikli olmamiz, biz bayanlar arabamiyizda kendimizi tamir ettirelim degilmi?
    cok selamlar!
    (konudan konuya gectim, buda benim yazma özürlülügüm;)
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
  9. Nilcigim,yavas yavas kendini zorlamadan,istersen tabeledeki sürelerle devam et,ben biraz idmanli olunca asiri kacabiliyorum.

    Cocuklar kücükken hep böyle oluyor,cok iyi bilirim.onlar uyuduktan sonra biraz kafa dinleme,biraz kendine zaman ayirma,rahatlama

    Ihtiyaci oluyor annelerin.

    Istedigin seyleri yazip,anlatabilirsin,burasi bunun icin acilmadimi,paylasacagiz cok seyler olacak.Iyi geceler.

    YanıtlaSil
  10. Nil bir soruyu atlamisim,

    Ben söyle düsünüyorum; ilk liste 12 günlük ,ikinci listede 12 günlük, eder 24 Gün.
    Brazen fit Days de 24 Gün,aralarla ( isteyen ara vermeyebilir), en iyisi ikinci ölcümleri.2. diyet listesinden sonra yapalim.

    Düzenli beslenmeninde etkisiyle keyfimiz yerine gelir.Bende yeni bir Program hazirlarim,birazda daha etkili :) Ne dersin?

    YanıtlaSil
  11. Brazen fit Daysin 3. Cü günüde yapildi. 20-20 ve 2 dakika.
    Ardindan bikininin squatinda yaptim,
    Bunlarin önceinde 55 dk.cross Trainer.
    Simdi dinlenme Zamani. :)

    YanıtlaSil
  12. Sulecim o zaman 2. listenin bitimi ölcü günümüz olsun:)
    su ana kadar benim icin cok iyi gidiyor, sayilari cok fazlalastirmiyorum..vaktim olursa 1 saat isinma yoksa en az 15 dakikadan sonra bel/karin hareketlerine geciyorum..
    bugün aksama yapacagim ve aliskanlik olmasi cok hosuma gidiyor dogrusu..
    yinede beslenme düzenimin tam düzenli oldugunda daha fark edecegini düsünüyorum..

    YanıtlaSil
  13. Elbette fark edecek Nilcigim,süpersin.

    YanıtlaSil
  14. Brazen fit 24 Days Challenge 5. Gün de yapildi.

    Öncesinde 64 dk. Cross Trainer ile calisildi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)