7 Ocak 2014 Salı

Blog Okulu

İddialı bir başlık oldu ama biraz sonra okuyacağınız yazı için faydalandığım sitelerden birinin adıydı ve başlık olarak benim de hoşuma gitti. Ayrıca "tag" olarak da aynı ismi kullandım. Blog/Blogger konularıyla ilgili bilgi paylaşımlarını bu etiketle yaparsak, aramak ve bulmak kolay olacaktır.


Bu başlık altında bugün anlatacağım konu; eğer blogunuzun yan çubuğunda, yazılarınıza gelen son yorumların görüntülenmesini istiyorsanız, bunu gerçekleştirmenizi sağlayacak "Son Yorumlar" eklentisi... Talep Sevgili Hülya'dan geldi. Ben de konuyu, başka ilgilenen arkadaşlar olursa diye buradan yazmaya karar verdim.


Sağ veya sol çubukta, siz de yazılarınıza gelen son yorumları görmek istiyorsanız, bunu yapabilmeniz için 2 yol var.




  1. Kumanda Paneli>Yerleşim>Gadget Ekle>"İçerik Takibi" gadgetini kullanarak
  2. Kumanda Paneli>Yerleşim>Gadget Ekle>"HTML/Javascript Ekle" gadgetini kullanarak
Şimdi bunlara teker teker bakalım.

1. "İçerik Takibi" Gadgeti için kod, vs kullanmadan, yönergeleri takip ederek işlemi tamamlıyorsunuz. Kendi blogumda da bir süre kullandığım bu eklenti, en fazla 5 yorumun görüntülenmesine izin veriyor. Ben daha fazla yorumu görmek istediğim için, bu eklentiden vazgeçtim. Ama siz; ben kodla falan uğraşmayayım, 5 yorumun görüntülenmesi de yeterli derseniz; >>>şu adreste>>> daha geniş bilgi var. Eğer sorun yaşarsanız, mail adresimi biliyorsunuz, lütfen yazmaktan çekinmeyin.

2.1. Eğer derseniz ki; ben sayfamda daha fazla yorum gözüksün istiyorum. Yine yukarıdaki adres yani >>>burası>>> size yardımcı olacak. 

2.2. Eğer derseniz ki; ben sayfamda hem daha fazla yorum görmek istiyorum. Hem de yorum gönderenlerin küçük resimleri olsun, buyrun >>>bu adreste>>> 3 farklı tasarımla bu eklentinin kodları var.

2.3. Bir üstteki madde ile aynı özellikler ama daha derli toplu durduğu için; hem kendi blogumda, hem de bu blogda kullandığım tasarım. Kodu >>>burada>>> bulabilirsiniz. 


Faydalı olması dileğiyle...


not: böyle yazıp kaçıyorum, kusura bakmayın kızlar... en kısa zamanda ziyarete geleceğim.




2 yorum:

  1. HÜLYA:
    Teşekkür ederim... Senin sesini duymak güzel...

    YanıtlaSil
  2. http://ondanbundanherkonudan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)