15 Mart 2014 Cumartesi

Sevgili Terazi'me ve blogger arkadaşlarıma bi kahve...































Sevgili Arkadaşlarım,
Bugün için planladığımız blogger buluşması iptal olmuştur.

Sevgili Terazi'ye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum, Allah işlerini kolaylaştırsın arkadaşım...
Çok zordur insanın babasının tedavi sürecinde koşuşturması. Onlar hep kafanda güçlü, yıkılmazdır ya, kendinde çocuksundur. Aslında öyle olmadığını, artık öyle olmadığını anlamak çok zorrr gelir insana.
Yada bana öyle gelmişti.
Terazi'm Rabbim işlerini kolaylaştırsın... Bu kadar zaman senden hiç haber alamamak meşguliyetlerinin ne kadar ağır olduğunu zaten anlatıyor bana... Duam seninle canım...

Ağzımızın çokta tatlı olmadığı bu günlerde bi acı kahve ile tatlandıralım günümüzü ve birlikteliğimizin keyfini yudumlayalım arkadaşlar...


* Yeni listede kahve yokmuş ona göre ;)









2 yorum:

  1. Resimle idare edelim :) Derdim cok büyük , nasil gececek günler bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  2. ben de kendi kendime kahve içmeme kararı almıştım,bu aralar çok abartmıştım kahve içmeyi,bütün gün elimden fincan düşmüyordu.
    Dün 1 fincan içtim ,bu gün hiç içmemek hedefim ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)