21 Mart 2014 Cuma

YURUMEK

Internetten google edince yurumenin bir suru faydasi oldugunu hepimiz okuyoruz.
Ama ben burda kendi tecrubelerimi paylasayim istedim.

Bol karli gecen bir kis mevsiminin ardindan havalarin biraz olsun duzelmesiyle kendimi disari attim. Son gunlerde yasadigim depresyon hallerime cok iyi geldi. Kendimi hicbir nedeni olmadigi halde daha mutlu hissetmeye basladim. Depresyon ilaci alma, acik havada yuru diye okurdum, gercekten dogruymus. Yillardir sikintida olmama ragmen, bu ilaclara inanmadigim icin depresyon takilmayi tercih etmistim.

Gecen gun kulak sorunuyla ilgili doktora gittgimde tansiyonumu olctu. Devamli 13-9 civarinda cikan rakam o gun 10-7 cikinca cok sasirdim. Hatta son aylarda bir suru basarisiz dukan denemesi sonunda yukseldigini dusunmustum.

Onumumde acik havada yurumek icin ilkbahar, yaz ve sonbahar olmak uzere en az 9 ay var. Fazladan tasidigim yuk olan 24 kiloluk yag, kasa donusur mu bu kadar zamanda???

3 yorum:

  1. Yaglarin gidecegi kesin...Ilerleyen günlerde agirlik bantlari ayagina takarsan kaslarada iyi gelir diye düsünüyorum.Dün sicak güzel bir havada 1 Saat yürüdüm, bügün ,gün boyu yagmur yagiyor,hic durmâdan evde Jillianla calistim ,belki aksam cross Trainer ile yürürüm..Sen disarda yürümenin keyfini cikar canim,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Amacım yürüyüş sürecini artırmak. Azar azar olsa da daha uzaklara yürümek. Em çok da hiking. Ağaçların altına yürümek hem kaslarıma hemde ruhuna iyi geliyor

    YanıtlaSil
  3. Özellikle havalarin da isindigi su dönemde bol bol disarda yürümeye calisiyorum bende skinnycim..cok masrafsiz, spontane karar alabildigimiz harika bir aktivite:) birde yasadigim yerde hemen hemen cok kisi spor yapiyor, cok aktiv bu da her disari ciktigimda daha da Motive olmami sagliyor..tesekkürler bu güzel paylasim icin!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)