15 Ağustos 2014 Cuma

Bahaneler bahaneler...







                                               en baştan hafifleyin...

Yukarida ki resmi eskikilomadönüyorum. blogundan kopyalamis bulunuyorum arkadaslar. Sik sik ziyaret ettigim ve yazilarini zevkle okudugum bir blog. Bahaneler ile ilgilide cok güzel bir yazi yazmis sevgili Elif Ezgi Uzmansel..

diyorki:
"Velhasıl, bahanesiz bir insandan daha çevik olanı göremezsiniz…
Bahanesiz insan baskül ona direndiği zaman baskülden daha inatçı olan insandır… Ona nanik yapar ve der ki; “Doğru olan şeyi yaptığımda küçük de olsa bir şansım var ama şu an vazgeçip yanlış olanı yaparsam o küçük şansımı da kaybederim” Anlayacağınız, baskül durur ama bahanesiz insan durmaz…
Gerçekten, size doğru söylüyorum, bahane gittiği zaman geriye siz kalırsınız. Sadece siz! Kendisine ulaşabilen insanın başarmamak için hiçbir nedeni yoktur."

Sizlere rahatlikla itiraf ediyorum ki, bahanelerim genelde spor icin oluyor..buna nasil cözüm bulacagim henüz bilmiyorum.. Yiyecekler icin ise sabahlari daha cesur davraniyorum bazen, bir tanecikten bir sey olmazlar kafamda beliriveriyor hemen..

Sizlerinde itiraflarini bekliyorum ama;)
Hepinize kucak dolusu Sevgiler gönderiyorum!

4 yorum:

  1. spora bende bazen üşeniyorum. hadi kalkayım lessle 1 mil yapayım, yada 15- 20 dk vücudum ısınsın diye kendimi gaza getiriyorum, sonrası çorap söküğü gibi geliyor... 5 dk daha yapayım, hazır kaslar ısınmışken kardiyoyo 45 dk ya tamamlayayım bari boşa gitmesin düşüncesiyle, günlük yapmam gereken kardiyoyu bazen fazlasıyla yapmış oluyorum.
    anahtar kelime başlamak .başlayınca zaten bitiriyorsun.
    ben beynimi kandırıp, bir şekilde totoyu kaldırmış oluyorum, gerisi tamam oluyor zaten.
    benim için hep işe yarayan bir taktik oldu. beyni 15dk diye hazırlıyorum, ısınınca vücut kendisi daha çok ter atmak istiyor, kendi kendini hızlandırıyor....
    15 dk için bile olsa kalkalım hadi yerimizden...

    YanıtlaSil
  2. Bugün calistim ve yürüdüm.Birde futbol maci seyrettim :)

    Zayiflamak isteyen ,cok hareket edecek.Bahaneler,bizi yolda kor . Seytanin bacagini kirip,yâ bismillah deyip,ilk adimi âtâlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. futbol maci izlemeyi bende cok severim sulecim, özellikle iki prensimle:)

      Sil
  3. Cok motive edici oldu arkadaslar yorumlariniz! cook haklisiniz! isminizi bilmiyorum ama dogrusu bende basladigim zaman mutlaka uzatmak ihtiyaci duyuyorum yürüyüsümü veya diger spor hareketlerinde!
    Spor sadece zayiflatmiyor bence yaslanmamizida geciktiriyor..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerli.
Teşekkür ederiz :)